فرمانده مرکز تحقیقات و امنیت دفاعی سپاه گفت: امروزه مردم به فهم در حوزه امنیت رسیدند از این رو می توان با هماهنگی میان مردم و دستگاه‌های حاکمیتی امنیت پایدار را ایجاد کرد.

مردم عامل اصلی ایجاد امنیت هستند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رستگارپناه فرمانده مرکز تحقیقات و امنیت دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش علم و امنیت که امروز در سالن حکمت کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در دنیا نگاه به معقوله امنیت نگاهی سخت افزاری است، در همین چهارچوب استکبار جهانی از آن به عنوان ابزار مهم قدرتی استفاده می کند که ما باید در مقابل آن ایستادگی کنیم.  
 
فرمانده مرکز تحقیقات و امنیت سپاه ادامه داد: نگاه ما در کشور نباید نگاه سخت افزاری باشد، شاهد بودیم هر کجا که مردم وارد شده و مشارکت کردند، امنیت برقرار شده است، لذا باید با این نگاه پیش برویم.  
 
وی تصریح کرد: امروزه مردم به فهم در حوزه امنیت رسیدند از این رو می توان با هماهنگی میان مردم و دستگاه‌های حاکمیتی امنیت پایدار را ایجاد کرد، اما متاسفانه هنوز این ارتباط به حد لازم نرسیده است، همچنین باید از فناوری های نوین در حوزه امنیت استفاده کنیم.  
 
فرمانده مرکز تحقیقات و امنیت دفاعی سپاه گفت: در حال حاضر نیاز است تا این شکاف ارتباطی میان مردم و دستگاه های حاکمیتی از بین برود تا دیگر حادثه ای همچون حادثه پلاسکو رخ ندهد.

وی ادامه داد: اگر در همین حادثه مبلغی نزدیک به 2 الی 3 میلیارد هزینه می شد دیگر چنین خسارتی به بار نمی نشست.  
 
رستگارپناه در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: خوشحالم که امروز جوانان کشور با همکاری دستگاه های مرتبط به فکر استفاده از فناوری های نوین برای ایجاد امنیت افتاده‌اند، کارهایی که انجام شده نشان از آینده روشن کشور دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار