کشف 718 کيلوگرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچيان در انتقال 718 كيلوگرم انواع مخدر از مرز سراوان به داخل كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سردار سعید كمیلی، اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از دپوی مواد مخدر توسط قاچاقچیان و برنامه‌ریزی برای انتقال آن در فرصتی مناسب به عمق كشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری كامل به تشدید پوشش و بررسی مناطق شناسایی شده نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران پس از ساعتی كمین هدفمند و پایش‌های دقیق موفق شدند در پاکسازی منطقه، محل اختفا و دپو موادمخدر را شناسایی و مقدار 605 كیلوگرم تریاك و 113 كیلو گرم حشیش جمعا 718 كیلوگرم انواع مواد مخدر را كشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینكه تلاش برای دستگیری متهمان پرونده در دستور كار قرار دارد، گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرزهای کشورمان مقابله و برخورد خواهند كرد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار