مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی:

سه پایگاه امداد جاده ای در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه فجر امسال سه پایگاه امداد جاده ای در این استان به بهره برداری می رسد و تعداد پایگاه های امداد جاده ای به 22 پایگاه افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حسن محمودی اصل زاده  با اشاره به وجود 12 پایگاه ثابت، هشت پایگاه سیار، یک پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی در سطح استان، اضافه کرد: پایگاه های جدید در شهرستان های ماکو، سرو و بوکان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه بیش از هزار امدادگر در این پایگاه های امداد جاده ای فعالیت می کنند، افزود: 20 هزار عضو داوطلب فعال در هلال احمر این استان فعالیت دارند.

به گفته وی علاوه بر این پایگاه های ثابت، مرکز جوانان ارومیه و پایگاه امداد هوایی در جاده کلانتری نیز همزمان با دهه فجر اسمال راه اندازی می شود. مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از تقویت امداد کوهستان و سیلاب شهرستان ماکو نیز خبر داد و گفت: پایگاه امداد نجات جاده ای ماکو با زیر بنای 460 مترمربع و یک دستگاه آمبولانس با 4.5 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد و به طور ثابت در طول سال خدمات عرضه می کند.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.