اراک؛

اجرای 608 برنامه فرهنگی در دهه فجر

608 عنوان برنامه توسط کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان برنامه ریزی و اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر استان گفت : 608 عنوان برنامه در 13 محور مشخص شده توسط دستگاه های اجرایی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه در یوم ا... دهه فجر امسال توسط کمیته بانوان اجرا خواهد شد .
فرجی افزود : این برنامه ها با هماهنگی و همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و دولتی و همچنین بخش غیر دولتی خواهد بود .
وی گفت : همایش منزلت زن تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی که در تاریخ شانزدهم بهمن ماه برگزار می شود از مهمترین برنامه های این کمیته است .
فرجی افزود : برگزاری نشست های هم اندیشی کارگاه های آموزشی برپایی جشن های انقلابی اجرای برنامه های پژوهشی و برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب حضور دربرنامه زنگ انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن عطر افشانی گلزار شهدا و سرکشی خانواده شهدا از دیگر برنامه های این کمیته است .
وی گفت : هدف از برگزاری این برنامه ها در دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین دختران جوان و نوجوان تاثیر انقلاب در حوزه زنان و موفقیت هایی که در این حوزه بدست آمده از بدو پیروزی انقلاب تا کنون و تبیین عوامل موثر بر پیروزی انقلاب و اهداف شهدای والامقام که در این راه به شهادت رسیدند است .
رئیس ستاد دهه فجر استان هم در این جلسه از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت : در حال حاضر 25 برنامه از کمیته ی بانوان ستاد دهه ی فجر استان در برنامه های ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرا ر گرفته است .
حجت الاسلام هاشمی افزود : زنان نقش ویژه ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و امروز نیز باید از ظرفیت های موجود در حوزه ی زنان به منظور نشان دادن این نقش به عنوان یکی از عوامل اصلی در پیروزی انقلاب استفاده کرد . 
انتهای پیام / ر
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.