بیش از 10 فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن به مدت هشت روز در استان سمنان  خبردادوگفت: ۱۵ فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان اکران خواهد شد.
 
محمدرضا سوقندی  با بیان اینکه اکران این فیلم ها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و افزود: اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان هم‌زمان با تهران و بدون هیچ تأخیری انجام می‌شود.
 
وی از اکران دو فیلم هرکدام در دونوبت خبردادواظهارداشت: قیمت تک فروشی بلیط این جشنواره ١٠ هزار تومان و بلیط بسته هشت تایی هر بلیط هشت هزار تومان است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رگ خواب، پشت دیوار سکوت، اشنوگل، کارگر ساده نیازمندیم، ، شماره ١٧ سهیلا، آباجان، رهایی از بهشت، خوب بد جلف، یک روز به خصوص ماه گرفتکی، کمدی انسانی، نگار!؟، انزوا، خانه دیگری و آزادی به قید شرط اسامی فیلم هایی است که در استان سمنان در مدت برگزاری جشنواره فیلم فجر اکران می شود.
 
سوقندی به برگزاری جشنواره موسیقی استان سمنان اشاره داشت و تصریح کرد: این جشنواره  پانزدهم بهمن برگزار می شود.
 
وی از حضور ۳۸۸ نفر شرکت‌کننده در جشنواره شهرستانی خبر داد و گفت: تعداد ۱۹۳ نفر از شرکت‌کنندگان برتر نیز به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد: این جشنواره با تجارب برگزاری سال ها گذشته در بخش های مختلف نواها و آواها، سنتی و موسیقایی برگزار می شود که نفرات برتر رشته های مختلف از جوایز این جشنواره برخوردار خواهند شد.
 
سوقندی با بیان اینکه موسیقی این استان از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: موسیقی محلی استان سمنان که از تنوع بالایی هم برخوردار است به خوبی به مخاطبان این هنر شناسانده نشده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.