سید عادل میری مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر به عنوان رئیس انجمن فوتبال ساحلی دانشگاه پیام نور کشور منصوب شد.

یک بوشهری، رئیس انجمن فوتبال ساحلی دانشگاه پیام‌نور کشور
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید عادل میری اظهار داشت: میزبانی از دو رویداد ورزشی دانشجویان پیام نور کشور در رشته ورزشی شنا و فوتسال، حضور موثر در رقابت های کشوری و استانی و کسب رتبه های مختلف ورزشی در سطح استان و کشور و تشکیل انجمن های ورزشی دانشگاه از جمله فعالیت‌هایی بوده که انجام شده است و مورد تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور کشور نیز قرار گرفته است.

وی در خصوص واگذاری این مسئولیت گفت: با وجود پتانسیل‌های مناسبی که در بوشهر برای انجام ورزش‌های ساحلی به‌ویژه فوتبال وجود دارد و این موضوع امکان برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های ورزش ساحلی و تحقق اهداف دانشگاه پیام نور کشور را فراهم می‌کند.

میری همچنین در خصوص وظایفی که در حوزه فوتبال ساحلی به وی واگذار شده است گفت: تهیه و تنظیم تقویم ورزشی عملیاتی سالانه رشته  ورزشی فوتبال ساحلی، سیاست‌گذاری فنی و اجرایی و نظارت دقیق بر فرآیند مدیریت مسابقات فوتبال، هماهنگی و تلاش در راستای ایجاد زمینه مناسب برای حضور قهرمانان، مربیان و مدرسان و مدیران این رشته ورزشی در دانشگاه پیام نور، برنامه‌ریزی و هماهنگی در راستای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای توسعه برگزاری دوره‌های آموزشی – توجیهی و کارگاه‌های آموزشی، جمع آوری بانک اطلاعات فنی از جمله وظایفی است که در این زمینه به رئیس انجمن فوتبال ساحلی دانشگاه پیام نور محول شده است.

وی در خصوص برنامه‌های آتی این انجمن گفت: در اولین قدم در صدد برگزاری اولین دوه مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی دانشگاه پیام نور کشور و استعداد یابی در این رشته ورزشی هستیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.