گیلان؛

پایان مسابقات بین المللی کاراته جام کاسپین در رشت

نخستین دوره رقابت های کاراته بین المللی سبک اوکیناوا ایشین ریو جام کاسپین با قهرمانی تیم ایران در رشت پایان یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پایان این رقابت ها تیم ایران موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

سعید ابراهیم خانی با بیان اینکه تیم کاراته افغانستان در این دوره از رقابت ها در مکان دوم قرار گرفت، افزود: تیم های عراق و آذربایجان نیز به طور مشترک سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رده بندی تیم های ایرانی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها نیز تیم کاراته ایشین ریو گیلان با اقتدار عنوان نخست را به خود اختصاص داد، آذربایجان شرقی دوم شد و خراسان رضوی در مکان سوم قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته گیلان گفت: در پایان از سوی مسئولان به تیم های برتر این دوره از مسابقات، جام قهرمانی و به کاراته کاران برتر رده های سنی مختلف نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

در اولین دوره رقابت های کاراته بین المللی سبک اوکیناوا ایشین ریو جام کاسپین، بیش از 800 کاراته کار از ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان، افغانستان، عراق، پاکستان و تاجیکستان حضور داشتند که به مدت 2 روز در رشت با هم به رقابت پرداختند.
 
کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند که در 4 بخش کاتا، کومیته(مبارزه)، کوبودو و دفاع شخصی با هم رقابت کردند.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.