مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده آسانسورهای دستگاههای اجرایی استان اردبیل استانداردسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛موسی کنعانپور در دومین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات در اردبیل اظهار داشت: مجموعه‌های مرتبط به ویژه شهرداری‌ها باید همکاری لازم را با اداره استاندارد در زمینه استانداردسازی تجهیزات داشته باشند.

وی افزود: از جمله تجهیزاتی که باید استانداردسازی شوند می‌توان به شهرهای بازی، جایگاههایCNG و آسانسورها اشاره کرد که بدون گواهی بازرسی از اداره استاندارد حق هیچ‌گونه بهره‌برداری و استفاده از این تجهیزات و امکانات را به مالکان ندهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نیز هیچ اغماض و چشم‌پوشی نداشته باشند.

کنعانپور گفت: خواستار پیگیری وضعیت استانداردسازی آسانسورهای دستگاه‌های اجرایی و انطباق آنها با استاندارد هستیم و انتظار می‌رود که دستگاههای اجرایی در مدت زمان مقرر اعلام شده از سوی اداره استاندارد، نسبت به استانداردسازی آسانسورهای مجموعه خود اقدام سریع را داشته باشند و بدون گواهی بازرسی به هیچ عنوان مورد بهره‌برداری قرار نگیرد.

وی خواستار پیگیری مستمر وضعیت وسایل و تجهیزات مستقر در شهرهای بازی و انطباق آنها با استاندارد شد و اظهار کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان و استفاده بخش قابل توجهی از مردم از تفرجگاهها و شهرهای بازی، وسایل و تجهیزات نصب شده در این مکان ها باید از ایمنی لازم و استاندارد برخوردار باشند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل به حساسیت جایگاههای CNG اشاره کرد و تصریح کرد: استاندارد بودن جایگاهها جزو ضرورتهای استفاده از آنها است و درخواست داریم تا اقدامات لازم و همکاری مناسب شهرداریها و ارگانهای مربوطه برای استانداردسازی انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.