علت توزیع نشدن شیر در برخی مدارس اهواز ثبت نام نکردن در پرتال آموزش و پرورش و یا بررسی محموله آن ها از سوی بهداشت عنوان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا مسرور، رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به اینکه توزیع شیر در اهواز از شنبه هفته گذشته (2 بهمن‌ماه) آغاز شده بیان کرد: تا روز گذشته (10 بهمن‌ماه) باید میان تمام مدارس اهواز شیر توزیع می‌شد؛ در دور اول توزیع به میزان مصرف 2 هفته، شیر در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال روش توزیع شیر در مدارس تغییر کرده اظهار داشت: مدارس باید اطلاعاتی از قبیل نام مدرسه، تعداد دانش‌آموزان و برخی موارد دیگر را در پرتال مربوطه در آموزش و پرورش، ثبت کنند. ممکن است بسیاری از مدارس حاشیه شهر هنوز اطلاعات خود را در این سامانه وارد نکرده باشند که این موضوع ممکن است علت عدم دریافت شیر در این مدارس باشد.

مسرور تصریح کرد: همچنین اداره بهداشت به‌صورت تصادفی از محموله شیر مدارس برخی شهرستان‌ها نمونه‌برداری کرده است؛ با توجه به این مسأله ممکن است که توزیع شیر در برخی شهرستان‌ها با تأخیر انجام شود چراکه تا مشخص شدن جواب آزمایش‌ها نمی‌توان محموله موردنظر را توزیع کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به اینکه مدارس تا پیش از عید نوروز باید 25 نوبت شیر دریافت کنند، افزود: البته این رقم، یک پیش‌بینی است؛ بعید می‌دانم تاکنون مدرسه‌ای شیر دریافت نکرده باشد اما اگر چنین مسأله‌ای باشد یا به عدم ثبت‌نام مدارس در پرتال یا نمونه‌برداری بهداشت از برخی محموله‌ها مربوط است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.