رئیس فدراسیون ورزش سه گانه معتقد است مبلغ ورودیه مسابقات لیگ سه گانه را 3 بار تغییر داده، اما باز هم هیچ استقبالی از آن نشده است.

رئیس فدراسیون سه گانه:  3بار تغییر قیمت دادیم کسی برای لیگ نیامدمحمدعلي صبور در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با يادآوري اينكه امسال ليگ سه‌گانه برگزار نشد، تصريح كرد: ورودي ليگ را ابتدا 100 ميليون ريال در نظر گرفتيم و حتي با كاهش آن به 50 ميليون و سپس 15 ميليون ريال باز هم متقاضي نداشت، در نتيجه اعلام نموديم تيم‌ ها فقط هزينه ‌هاي ليگ را بدهند كه با توجه به اعلام آمادگي تنها سه تيم، نتوانستيم ليگ را برگزار كنيم. با اقدامات بسيار خوب انجام گرفته از سوي وزير ورزش در خصوص جذب بودجه در سال آينده شاهد تحول اساسي در زمينه ورزش كشور خواهيم بود.

وي ادامه داد: تلاش براي جذب هرچه بيشتر كمك هاي مردمي براي نيل به اين اهداف ضروري است كه بايد در دستور كار همه هيئت هاي استاني از جمله اين دو استان نيز قرار گيرد چرا كه با توجه به بودجه فدراسيون اگر جذب سرمايه و كمك هاي مردمي نباشد نمي توان به درستي به اهداف فدراسيون دست يافت.

رئيس فدراسيون افزود: از ديگر برنامه هاي فدراسيون برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي كمك به هيئت ها جهت ارتقاء سطح علمي و فني سه گانه در اين استان هاست.

صبور در پایان گفت: .با تاكيد براي استعداديابي مداوم و برنامه ريزي شده و همكاري خوب و پايدار با آموزش و پرورش و آموزش عالي، مي توان باعث نفوذ و گسترش علاقه مندي و توجه هر چه بيشتر به ورزش سه گانه در ميان نوجوانان و جوانان شد كه ثمره آن كشف استعدادهاي ناب و در نتيجه رشد سطح كيفي و كمي سه گانه در اين استان ها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار