استاندار سمنان و مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛در طلیعه سی و هشتمین بهار آزادی ، استاندار سمنان و مسئولان این استان با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند .
در این آیین که صبح امروز در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد ، محمدرضا خباز و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا و مردم سمنان ، با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) به شهدای گرانقدر دوران انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام و برای آنها و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی علو درجات کردند .
استاندار سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت : این شخصیت برجسته ایران را از اوج ذلت به اوج عزت رساند.
محمدرضا خباز گفت : در این 38 سال ، انقلاب ما فراز و نشیب های فراوانی داشت اما آنچه مشهود است همراهی مردم و ضمانت آنان برای بقای این نظام است.
وی با بیان اینکه 365 میلیارد تومان به منظور پی گیری و تکمیل پروژه های سفر ریاست محترم جمهور به استان سمنان ابلاغ شده است تاکید کرد : آهنگ سازندگی و رونق در سراسر ایران طنین انداز است.
خباز تصریح کرد : 62 درصد از تفاهم نامه های استانی با سرمایه گزاران داخلی و خارجی اجرایی و شرایط مطلوب سرمایه گذاری در استان فراهم شده است .
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار