فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: 101 طرح عمرانی و اقتصادی بااعتباری افزون بر 680 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛سید محمد کاظم نظری گفت: در دهه فجر از 92 طرح عمرانی در شهرستان بویراحمد 69 طرح، بهره برداری و 23 طرح نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: 13 طرح اقتصادی با بیش از 260 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر سال جاری در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد به بهره برداری می‌رسد و هیچ طرح اقتصادی کلنگ زنی نمی‌شود.

به گفته نظری اشتغال‌زایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی دهه فجر سال جاری در شهرستان بویراحمد سه هزار و 84 نفر است.

وی در ادامه تأکید کرد که دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی از سوی مسئولان به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

نظری افزود: بیشتر تحلیل گران جهانی معتقدند که انقلاب اسلامی، مردمی‌ترین انقلابی است که در قرن بیستم در جهان رخ داد.

به گفته وی بسیاری از انقلاب‌های جهانی پس از چند سال از عمر خود رو به اضمحلال رفتند اما انقلاب اسلامی پس از حدود چهار دهه از عمر خود هر روز بالنده‌تر از گذشته به حیات خود ادامه می‌دهد.

نظری تصریح کرد که پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 از یکسو تمامی معادلات جهانی را بر هم زد و از سوی دیگر بساط استعمار و استبداد را در ایران جمع کرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در شرایط پیچیده کنونی جهان می‌طلبد مسئولان برای بالا بردن اعتماد مردم، خدمات نظام جمهوری اسلامی را برای قشرهای مختلف بازگو کنند.

نظری در ادامه به ارتباط بیشتر مسئولان با مردم به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب تأکید کرد و افزود: این امر سبب می‌شود مشکلات قشرهای مختلف مردم شناسایی و برای حل آنان تصمیم گیری شود.

بویراحمد با مرکزیت یاسوج با 290 هزار نفر جمعیت، بزرگ‌ترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم با بیش از 110 هزار نفر پرجمعیت‌ترین شهر استان، در این شهرستان قرار دارد.

شهرستان بویراحمد بیشترین جمعیت روستایی استان را هم در خود جای داده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.