دریادار سیاری در مراسم افتتاح مرکز هایپربار بیمارستان گلستان:

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

فرمانده نداجا گفت: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته است.

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمايي از مرکز هایپر بار نداجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که در آن روزهای انقلاب به فرموده امام خمینی( ره)، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه بود. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این وحدت کلمه و همبستگی همان نیاز این روزهای کشور است تا کشور به بهترین شکل رو به جلو حرکت کند. 

وی بیان داشت : یکی از مهم ترین عوامل در ارتقاء توان یک نهاد عامل نیروی انسانی است که این نیروهای انسانی باید در سلامت کامل باشند. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این ارتقای سلامت نیروی انسانی به خصوص در نیروهای مسلح به عهده سازمان بهداشت و درمان است اما در این میان وظیفه این یگان در نیروی دریایی ویژه است چرا که این نیرو در سطوح مختلف در حال عملیات است و این عملیات ها نیازمند نیروی انسانی سالم است.

امیر سیاری با اشاره به جایگاه امروز بهداشت و درمان در نیروی دریایی گفت: ما امروزه جایگاه بالایی در عرصه علم و دانش داریم اما باید تلاش کنیم تا در این عرصه پیشرفت های بیشتری و حضور مستمر داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته چرا که در این عرصه ها نیروهای انسانی خوب و قوی حضور دارند که این سلامت به خاطر حضور سازمان بهداشت و درمان با نیروهای مجرب است. 

فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: اکنون ناوگروه ما چندین ماه بدون هیچ مشکلی در دریاها حضور دارد چرا که همراه آنها پزشکان مجرب حضور دارند و یا در بحث بهداشت سواحل مکران و پسا بندر کارهایی بزرگی صورت گرفته به نحوی که پزشکان نداجا در این محل ها مستقر شده اند و به مردم خدمت رسانی می کنند که این باعث افتخار است. 

امیر سیاری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: این کارهایی که صورت گرفته کارهای خوبی است اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد که تمام تلاشمان این است که با تسریع در روند پیشرفت به آن وضعیت برسیم. 

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم نیز با حضور فرمانده نیروی دریایی از پرسنل نمونه بیمارستان گلستان نداجا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار