کرمانشاه؛

برگزاری کلاس داوری و مربیگری

دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: بعد از سالها رکود، دوره مربیگری و داوری بوکس در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سید داریوش شادرام ادامه داد: بعد از سالها رکود که بوکس استان کرمانشاه را در برگرفته بود و با همت و تلاش رییس هیات بوکس استان، یک دوره کلاس مربیگری و کلاس داوری بوکس در استان  برگزار شد که بسیار مورد استقبال فعالان این عرصه در استان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: کلاس داوری درجه دو و درجه سه با حضور رییس کمیته داوران فدراسیون بوکس ایران و با شرکت 40 متقاضی داوری بوکس در کرمانشاه برگزار شد.

 شادرام با اشاره به تعداد متقاضی بسیار زیاد برگزاری کلاس مربیگری بوکس در استان، گفت: از آنجایی که بیش از 80 نفر برای حضور در این کلاسها ثبت نام کرده بودند، کلاس مربیگری بوکس در دو نوبت سه روزه و در مجموع شش روز برگزار شد.

 دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: برای حضور در کلاس داوری بوکس، مربیانی از استان های همجوار نیز به کرمانشاه آمده بودند.

 وی همچنین با اشاره به کسب افتخار داوری بین المللی توسط یکی از داوران استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس استان کرمانشاه، احسان کرمی موفق به کسب درجه داور بین المللی بوکس شد.

 شادرام همچنین به برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی استان در دو رده جوانان و بزرگسالان گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی کشتی در استان و به دلیل همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان، برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس استان را به بعد از مسابقات جام جهانی کشتی موکول کرده ایم.

 وی خاطرنشان کرد: این مسابقات روزهای پنجم و ششم اسفند ماه در شهر سرپل ذهاب برگزار می شود.

 دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه همچنین از حضور چهار کرمانشاهی در اردوهای تیم ملی بوکس خبر داد و گفت: سالار غلامی، بیژن کسانی پور، عباس افشارنیا و پوریا امیری چهار کرمانشاهی حاضر در اردوهای تیم ملی بوکس هستند که پوریا امیری به دلیل فرارسیدن موعد سربازی باید رهسپار خدمت مقدس سربازی شود.

 شادرام یادآور شد: در نظر داریم  سال 96 میزبانی مسابقات کشوری بوکس را بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.