سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: صدور بیانیه برای حمایت داوران از تیم ما نبود و فقط خواستار احقاق حق خود هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره بیانیه باشگاه سپاهان علیه قضاوت نادرست داوران گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛اظهار کرد: تیم سپاهان همانند دیگر تیم ها از قضاوت داوران متضرر شده است و خواستار این موضوع هستیم که بر عملکرد داوران نظارت صورت بگیرد و با آنها همانند بازیکنان و مربیان برخورد شود تا کمتر شاهد اشتباهات داوری باشیم. 

وی درباره اینکه پیکانی ها بیانیه اشتباهات داروی را فضاسازی سپاهانی ها می دانند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و فقط از داور بازی می خواهیم که با انصاف قضاوت کند و به دنبال این نیستیم که داور از تیم ما حمایت کند. همچنین قصد سواستفاده از داور بازی نداریم و طبق شایستگی خود امتیاز می گیریم. 

اخوان درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم سپاهان گفت: مسئولان تمام تلاش خود را می کنند تا علی کریمی را به خدمت بگیرند و طی امروز یا فردا با این بازیکن قرارداد می بندند. 

سرپرست سپاهان درباره اظهارات مدیر برنامه علی کریمی مبنی بر تمایل این بازیکن به حضور در اروپا گفت: علی کریمی در تماسی با باشگاه تمایل خود را برای بازگشت به تیم سپاهان اعلام کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن با تیم ما قرارداد می بندد. 

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هم خواستار علی کریمی شده است، عنوان کرد: کریمی بازیکن توانمندی است و از چند تیم داخلی و اروپایی پیشنهاد دارد. به هر حال این بازیکن در سپاهان پرورش یافته است و خودش هم دوست دارد به تیم سابقش بازگردد. همچنین تیم پرسپولیس به دنبال استفاده از بازیکنان آماده دیگر تیمها است و این اقدامش درست نیست. 

اخوان درباره وضعیت جذب قلاوند بیان کرد: این بازیکن از همان ابتدای فصل در سپاهان بود و به علت مصدومیت به مدت 5 ماه زیر نظر پزشک سپاهان تحت مداوا قرار گرفت و اکنون هم آماده برای بازی با پیکان است. 

سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: لیست بازیکنان ما برای نیم فصل دوم با جذب علی کریمی تکمیل می شود و امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند نقاط ضعف تیم را برطرف کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
شما با بازیکنانی نظیر یزیک پرسپولیسی قهرمان لیگ شدید وبه کمک داوران وپول فولاد مبارکه تیم های استقلال وپرسپولیس را دران مقطع زمانی نابود کردید
آخرین اخبار