انقلاب اسلامی به دوران بلوغ و پختگی‌ رسیده است/ مدرسه رفاه تاریخ ایران را ورق زدعضو هیات مدیره بنیاد رفاه گفت: خوشحالیم که انقلاب ما به دوران بلوغ و پختگی‌اش رسیده است و مردم در جهت حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مراسم گرامیداشت سی‌وهشتمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به مدرسه رفاه و یادبود یار دیرین امام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: امروز در بنیاد فرهنگی رفاه که از کودکستان تا دانشگاه را داراست دوره‌ هم جمع شده‌ایم تا در آستانه سی‌وهشتمین پیروزی انقلاب اسلامی وشروع دهه فجر با تکریم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اهداف و آرمان ‌های امام خمینی (ره‌) میثاق مجدد ببندیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه گام‌به‌گام یاران و شاگردان رده اول امام (ره) را از دست می‌دهیم، گفت: از سوی دیگر باید خوشحال باشیم که انقلاب ما به 40سالگی و دوران بلوغ و پختگی خود می‌رسد و مردم در جهت حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بعد از سخنرانی‌شان در بهشت زهرا (س) در مدرسه رفاه حضور یافتند، متذکر شد:‌ همین مدرسه بود که 10 روز بسیار مهم کشور را که به مثابه نتیجه‌گیری قرن بود در خود جای داد.

وی ادامه داد: جلسات مهم شورای انقلاب در مدرسه رفاه برگزار می‌شد و تصمیمات به شور گذاشته می‌شد و نزد امام می‌بردند و در این مدرسه بود که تاریخ ایران ورق خورد.

فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خیرینی چون اخوان فرشچی هزینه خرید زمین این مدرسه را تقبل کرده‌اند، تاکید کرد: زمین مدرسه رفاه، زمینی مقدس است چرا که این مدرسه تأثیرات بسیار مهمی بر انقلاب اسلامی گذاشته است.

هاشمی با بیان اینکه یکی دیگر از جلوه‌های مثبت این بنیاد صندوق رفاه است، گفت: هدف از تعبیه صندوق رفاه در این بنیاد کمک به خانواده‌های مستضعف و کسانی بود که به دلیل مشکلات مالی به زندان افتاده بودند.

محسن هاشمی با اشاره به اینکه هدف موسسان این مجموعه تربیت انسان‌هایی مومن و معتقد به آموزه‌های علمی و سیاسی امام راحل بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه این هدف محقق شده است و ما در حال گرفتن میوه ‌آن هستیم.

وی افزود: افتخار بنده این است که از این به بعد می‌توانم به عنوان عضو هیات مدیره بنیاد رفاه در این موسسه مقدس فعالیت کنم و امیدوارم بتوانم راه پدرم را ادامه دهم چرا که معتقدم همه ما در ابتدای راه هستیم و لازم است که با سیاست‌های اعتدالی کشور را هدف‌های غائی‌اش برسانیم.

فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 1360 و اوج ترورها ایده دانشگاه آزاد را مطرح کرد، گفت: وی در سال 1363 برای آنکه سازندگی در کشور به خاطر جنگ متوقف نشود درنماز جمعه بحث مترو را مطرح کرد.

محسن هاشمی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم کشور دچار افراط و تفریط نشود خاطر نشان کرد:‌ راه هاشمی راه ایجاد رفاه برای تمام جامعه، عدالت، آزادی اندیشه و تعامل با جهان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار