معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: 70 درصد از درآمد جرائم رانندگی به شهرداری ‌های استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری در ششمین نشست شورای ترافیک استان به نحوه توزیع جرائم راهنمایی و رانندگی در بین شهرداری‌ ها و دهیاری‌ های استان اشاره کرد و گفت: در آمد جرائم راهنمایی و رانندگی 46 میلیارد و 980میلیون ریال است که 32 میلیارد و 920 میلیون ریال این مبلغ به شهرداری‌ ها و 14 میلیارد و 100 میلیون ریال هم به دهیاری‌ های استان اختصاص یافت.

پژمان نیک‌اقبالی افزود: جرائم راهنمایی و رانندگی با توجه به میزان جرائم اخذ شده در شهرها توزیع شده است.

وی با مهم خواندن مصوبات این شورا یکی از راهکارهای رفع مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را تکمیل پل سوم بشار برشمرد و افزود: شورای ترافیک در خصوص چگونگی اتصال این پل به جاده اصلی تصمیم بگیرد.

معاون عمرانی استانداری با تاکید به اینکه مباحث کلان ترافیکی هر شهر در این شورا باید مطرح و نتیجه گیری شود گفت: اقدام خودسرانه برای طرح‌ های ترافیکی ممنوع بوده وهرگونه تغییرات ترافیکی باید با مجوز شورای ترافیک و پیوست مصوبه این شورا باشد.

نیک‌اقبالی افزود: دستگاه‌ هایی که خواستار تغییرات ترافیکی حتی به صورت آزمایشی هستند باید از مصوبات شورای ترافیک استان تبعیت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد: ورودی شهرها و کمربندی ها باید ساماندهی و با هماهنگی و برنامه ریزی به معضلات و مشکلات ترافیکی پرداخته شود.

در نشست شورای ترافیک مسائل ترافیکی دو شهر گچساران و باشت و ایجاد بازارچه دستفروشان و چندین طرح دیگر هم بررسی شد.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.