همدان؛

افتتاح درمانگاه جديد موقوفه بهاء الملک در همدان

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان از افتتاح درمانگاه جديد بهاء الملک در کوي اعتماديه همزمان با دهه فجر در اين استان خبر داد.

افتتاح درمانگاه جديد موقوفه بهاء الملک در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد کاروند در مورد برنامه هاي اين اداره در دهه فجر گفت: اجراي مسابقات محتلف در مساجد، برپايي ايستگاههاي صلواتي، اجراي نيت و دست هاي مهرباني از موقوفات، استفاده از سخنرانان برجسته کشوري در مراسم ها از برخي برنامه هاي اين اداره  است.

وي افزود: برگزاري ويژه برنامه 10 شب 10 مسجد در تمامی شهرستانها و 10 بقعه متبرکه در سطح استان همدان، با بيان خاطرات از زمان انقلاب، مراسم شعر خواني، اجراي برنامه شاخص در شب 22 بهمن با حضور کليه اقشار مردم از برنامه هاي اجرايي  است که اجرا مي شود.
 
کاروند، کمک به فقرا و تقسيم سبد کالا، افتتاحيه درمانگاه جدي بهاءالملک در کوي اعتماديه و افتتاح حسينيه الشهداء(ع) در باغ بهشت و برگزاري مسابقات ويژه در ايام الله دهه فجر در مساجد را  از ديگر اقدامات انجام شده همزمان با دهه مبارک فجر عنوان کرد.

حجت الاسلام کاروند گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبي در جهت تبيين ارزش هاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن به نسل  جوان است.

وي از افتتاح درمانگاه موقوفه اعتماديه در دهه فجر امسال خبر داد و بيان کرد: درمانگاه جديد اعتماديه در ساختماني به مساحت 250 مترمربع و در سه طبقه از محل درآمد موقوفه بهاءالملک ساخته شده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.