مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دشمن به دنبال تصرف قلب‌ها و ذهن‌های ملت انقلابی ایران است که آزادسازی آن بسیار سخت‌تر از آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردا جوانی در ویژه برنامه "خط ۵۷” که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در حسینیه امام علی(ع) شهرک مینودربرگزار شد ،افزود : امروز افرادی با تغییر در آرمان‌‎های امام راحل(ره) و با نقاب دروغین انقلاب و قانونی می‌خواهند روح نظام اسلامی را از درون نابود کنند .

وی اضافه کرد : اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد به این دلیل است که انقلابی عمل نکردیم و کسانی که دم از انقلاب زدند در عمل خطا رفتند و منفعت طلبی و زیاده خواهی کردند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان ما نتوانستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی در صدد هستند تا آن روح انقلابی را ما بگیرند و مردم به ویژه جوانان را دچار دگرگونی و در نهایت استحاله کنند .

سردازجوانی اضافه کرد : دشمنان می‌خواهند انقلاب را عامل اصلی مشکلات کنونی کشور جلوه دهند و دست برداشتن از راه انقلاب و انقلابی‌گری را تنها راه نجات معرفی می کنند و کار را به جایی برسانند که افراد از انقلابی بودن خود احساس پشیمانی کنند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت : عده‌ای رکود و بیکاری را نتیجه انقلابی‌گری می‌دانند و این درست نیست؛ اگر عده‌ای در نظام اسلامی صاحب ثروت‌های باد آورده شدند و رانت خواری کردند، به طور یقین ریشه چنین رفتاری در آموزه‌های دینی، انقلابی و در منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار