عمليات روكش آسفالت در جاده های مازندران با جديت در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه عمليات روكش آسفالت در جاده های اصلی و شريانی استان با جديت در دست اجرا است، گفت: به دليل شرايط آب و هوايی استان و عوامل مختلف محيطی فعاليتهای گسترده ای در زمينه ترميم و لكه گيری روكش آسفالت محورهای ارتباطی استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی افزود: از جمله اهدافی كه اين اداره كل برای دستيابی به آن تلاش می كند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای روکش آسفالت مناسب و اقتصادی بودن آن است.

نجفی گفت: از اين رو به منظور تسهيل در تردد و افزايش ايمنی محورها اجرای 139 کیلومتر عمليات روكش آسفالت در سطح همه محورهای اصلی استان، از جمله محور هراز، سوادکوه، کندوان، دوآب کجور، بهشهر زاغمرز ، آمل بابل قدیم اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: هدف نگهداری راه ، تقليل ميزان خرابی راه و افزايش عمر آن ، كاهش هزينه های استهلاک وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و ايجاد شرايط مناسب جهت رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمنی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.