ارتش سوریه مواضع تروریست‌های داعش را در مناطق مختلف هدف قرار داد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، سازمان دیدبان حقوق بشر که وابسته به معارضان سوری است اعلام کرد: در حمله جنگنده‌های سوری به مراکز تجمع تروریست های داعش نزدیک شهرک "دیر حافر" در حومه شرقی حلب، بیش از 30 تروریست به هلاکت رسیدند.

همچنین ستادکل ارتش ترکیه اعلام کرد: نیروی هوایی ترکیه 24 موضع تروریست های داعش را در مناطق الباب، بزاعه و تادف هدف قرار داد.

در این حملات، 20 ساختمانی که مقر و مخفیگاه تروریست ها بود و همچنین 4 کارگاه بمب‌گذاری خودرو و 2 سکوی ضدهوایی و یک خمپاره‌انداز منهدم شدند.

جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز مواضع داعش را در شهر الباب هدف قرار دادند و یک تونل تروریست ها را در این شهر منهدم کردند.

در حملات جنگنده های ترکیه و ائتلاف بین‌المللی به شمال سوریه بیش از 30 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

مرکز رسانه جنگ سوریه نیز اعلام کرد: ارتش سوریه گذرگاهی در منطقه وادی بردی از سمت شهرک "دیر قانون" در حومه دمشق گشود تا غیرنظامیان بر اساس طرح آشتی ملی برقرار شده، بتوانند از این منطقه خارج شوند.

در دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع و مقرهای تروریست های داعش را در منطق مختلف هدف قرار دادند.

نیروی هوایی ارتش سوریه در حملاتی گسترده، مراکز تجمع تروریست های داعش را در محله عامل و مقابر هدف قرار داد که طی آن شماری از تروریست‌های دارای تابعیت‌های کویتی و عراقی به هلاکت رسیدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۲:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
پیشروی کنید ،تا داعش شکست بخورد
آخرین اخبار