اهواز؛

تنظیم بازار با عرضه مرغ 5800 تومانی

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از آمادگی این شرکت برای عرضه مرغ منجمد به قیمت 5800 تومان به منظور تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به افزایش قیمت مرغ زنده در بازار بیان داشت: برای عرضه مرغ منجمد به منظور تنظیم قیمت‌ها در بازار استان آمادگی کامل داریم و به هر میزان که نیاز باشد مرغ وارد بازار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد:‌ این شرکت برای عرضه‌ هر کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت حداکثر 5800 تومان برای مصرف کننده آمادگی کامل دارد.

سلامات با اشاره به افزایش قیمت مرغ کشتار روز در هفته‌های اخیر افزود: ‌افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته مقطعی بوده و قطعا این قیمت کاهش پیدا خواهد کرد اما در این زمینه به هر میزان که نیاز باشد مرغ منجمد در استان توزیع می نماییم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 5100 تومان و در زمان فروش با سود 500 تا 700 تومانی به فروش خواهد رسید.

وی مرغ‌های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام را جزو بهترین نمونه‌های مرغ منجمد و دارای تاییدیه دامپزشکی معرفی کرد.

هادی سلامات اذعان داشت: در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان مرغ منجمد به میزان کافی وجود دارد و نیاز استان به هر میزان که باشد را تامین خواهیم کرد و مشکلی برای تامین نیاز استان وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.