نجات 3 گمشده در جنگل پس از یازده ساعت

امدادگران هلال احمر موفق شدند 3 گمشده در جنگل های منطقه ییلاقی لیجکوه تنکابن را پس از 11 ساعت نجات دهند.

دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: 3 شهروند بومی که در جنگل های منطقه ییلاقی لیجکوه به جیرکریم بخش مرکزی این شهرستان گمشده بودند، پس از 11 ساعت تلاش بی وقفه، ساعت 5:30 صبح امروز توسط تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر پیدا شدند.

وی افزود: این افراد به هنگام عبور از جنگل گرفتار سرما ، برف و مه شدید شدند و از راه اصلی منحرف و هنگام بازگشت راه را گم کردند.

دکتر اکبری گفت: این افراد گمشده پس از اینکه متوجه گم شدن خود در جنگل شدند از طریق تلفن همراه به خانواده هایشان اطلاع دادند و آنها نیز بلافاصله جمعیت هلال احمر را مطلع ساختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: پس از اطلاع از این موضوع و تماس تلفنی که با گمشدگان، مسیر شناسایی شد و بلافاصله تیم امداد و نجات به همراه راه بلد محلی عازم منطقه شدند.

وی گفت: شیب زیاد منطقه و تراکم درختان مشکلات زیادی را برای تیم امداد و نجات به وجود آورده بود ، اما امدادگران هلال احمر توانستند افراد گمشده را پس از سه شب ماندن در جنگل ، از خطر سرمازدگی یخ و برف نجات داده به سلامت پیدا کنند.

انتهای پیام/ م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار