اصفهان؛

مهلت استفاده از بسته تشویقی ساخت و ساز تا 15 اسفند 95 است

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: امسال بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری اصفهان در قالب 3 مرحله تصویب شد و شهروندان تا 15 اسفندماه سال جاری برای استفاده از آن فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نادر آخوندی  اظهارکرد: بی شک شهروندان از طریق رسانه ها در جریان بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری اصفهان قرار گرفته اند که امسال طرح ویژه ای را برای ساخت و ساز و پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه در نظر گرفته شد تا به رونق مسکن، اشتغال و اقتصاد شهرمان کمک کرده باشیم.
وی با اشاره به بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری اصفهان افزود: در این بسته تشویقی 3 دوره زمانی در نظر گرفته شد که شامل: مهر و آبان با 35 درصد تخفیف، آذر و دی ماه شامل 30 درصد تخفیف و بهمن تا نیمه اسفندماه شامل 25 درصد تخفیف بود و تاکنون 2 مرحله آن سپری شده است.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: مهلت استفاده از بسته تشویقی ساخت و ساز تا 15 اسفند 95 است.
وی ادامه داد: شهروندان یا سرمایه گذاران ممکن است نگرانی هایی در خصوص این بسته تشویقی داشته باشند از جمله اینکه زمان 2 ماه، زمانی نیست که نسبت به دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند، اما نکته حائز اهمیت این است که تسهیلات این بسته تشویقی به گونه ای در نظر گرفته شده که شهروندان می توانند در دوره زمانی اعلام شده نسبت به شروع کارهای ابتدایی پروانه و امور مالی آن اقدام و سایر امور فنی پروانه از جمله سازمان نظام مهندسی، بیمه یا دیگر امور شهرسازی را تا پایان سال انجام دهند.
آخوندی تاکید کرد:حتی اگر به هر دلیلی صدور پروانه ساختمانی با مشکلی برخورد کرد، شهروندان می توانند تا پایان شهریورماه سال 96 نیز نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند، بنابراین نگرانی ها در مورد کوتاه بودن زمان از بین می رود.
وی با اشاره به پرداخت های غیر ریالی نیز اظهارکرد: ممکن است برای سرمایه گذاران پرداخت ریالی مشکل باشد، از این رو آنها می توانند تا 50 درصد مبلغ پروانه را به صورت غیر ریالی شامل ملکی، آپارتمان یا سایر شرایط با توافق شهرداری پرداخت کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.