ملی پوش تیم ملی کاراته گفت: مسابقات لیگ جهانی کاراته وان با تغییر و تحولات در قوانین داوری برگزار شد.

ذبیح اله پورشیب در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: این دوره از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان با تغییر و تحولات در قوانین داوری برگزار شد وحضور قهرمانان جهان سطح کیفی رقابت ها را افزایش داده بود.

وی ادامه داد:  پیش از این در دو دوره از این رقابت ها حضور داشتم و توانستم یک مدال طلا و یک نشان نقره کسب کنم و در این دوره با شکست مقابل حریف ژاپنی از راه یابی به فینال بازماندم و موفق به کسب مدال برنز شدم.

پورشیب افزود: مسابقات لیگ کاراته ده مرحله است که با توجه به اعلام فدراسیون جهانی پنج مرحله آن در افزایش رنکینگ ورزشکاران و کسب سهمیه المپیک توکیو مهم است. مسابقات فرانسه نیز در ارتقا رنکینگ بسیار مهم بود و خوشبختانه توانستم با کسب برنز امتیازاتم را افزایش بدهم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما با هزینه شخصی به این رقابت ها اعزام شدند، چرا که فدراسیون از نظر مالی بدهی دارد و تامین هزینه این سفر کار سختی بود. امیدوارم در آینده شرایط بودجه فدراسیون به گونه ای باشد که بازیکنان بتوانند در مراحل بعدی لیگ حاضر شوند.

ملی پوش کاراته عنوان کرد: فرجی سابقه مدیریت فدراسیون را دارد و امیدوارم آرامش را خانواده کاراته حفظ کند تا ورزشکاران به دور از حاشیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.