شهرکرد؛

جنگ جبهه حق با باطل هرگز تعطیل بردار نیست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ جبهه حق با باطل هرگز تعطیل بردار نیست.

جنگ جبهه حق با باطل هرگز تعطیل بردار نیست
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی با محوریت ضرورت انقلابی ماندن به مناسبت دهه مبارک فجر در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با بیان اینکه جنگ جبهه حق با باطل هرگز تعطیل بردار نیست تأکید کرد: این جنگ پایان ندارد و با مذاکره حل نمی شود.

وی در ادامه با بیان خاطراتی درباره حضرت امام خمینی (ره)، به تبیین اهمیت و فلسفه وجودی روحانیت و حوزه های علمیه پرداخت و افزود: سخنگویی و تبین دین خدا در زمان غیبت، دفاع از دین و راهبری جامعه است سه مأموریت روحانیان است که از انبیا به ارث برده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شناخت اسلام، شناخت واقعیت ها، خطرها و هجمه ها از الزامات این مأموریت هاست.

حاجی صادقی در ادامه با یادآوری مهجوریت قرآن در جامعه تصریح کرد: روحانیان امروز باید موضع قرآن در مسائل مختلف و از جمله مذاکره، ارتباط با بیگانگان، ارتباط با استعمارگران و ... را استخراج و برای مردم بیان کنند.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، اسلام ناب زنده شد و دشمن در برابر این انقلاب احساس خطر کرد.

حاجی صادقی، با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و برای ممانعت از ماندگاری آن گفت: دشمن بعد از عملیات سخت نظامی، اقتصادی و سیاسی، امروز به استفاده از ابزار تعامل برای نفوذ در ارکان و بدنه نظام امیدوار است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی، هر جا دشمن موفق بوده، از همین راه تعامل وارد شده است که برجام نمونه آن به شمار می رود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جنگ دشمن با انقلاب اسلامی پایان ندارد چرا که جنگ بر سر مادیات و جغرافیا نیست بلکه جنگ بر سر ایمان و کفر و بر سر حاکمیت خدا و طاغوت است، بنابراین با تعامل و مذاکره حل نمی شود.

حاجی صادقی گفت: تغییر ذائقه فرهنگی و عوض کردن جهت گیری مطالبات مردم از مسائل معنوی و اخروی به امور دنیایی و مادی از نقشه ها و اهداف شوم دشمن برای کم رنگ کردن روحیه انقلابی در جامعه است.

وی ادامه داد: تضعیف اقتدار ملی با تغییر خطوط قرمز نظام، دوقطبی کردن و القای تقابل های دروغین در جامعه، منزوی کردن نهادها و نیروهای انقلابی، ترویج دین داری منهای روحیه انقلابی، جهادی و استکبار ستیزی، و تغییر محاسبات و متقاعد کردن نخبگان و مسئولین به جوابگو نبودن گفتمان مقاومت و ایستادگی از دیگر توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی در دست ماست، گفت: اسلام،‌ مردم، روحیه انقلابی و جهادی و استکبار ستیزی از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی به شمار می رود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار