طی یکی دو ساعت گذشته اتفاقات بسیار عجیبی در مشهد و تیم پدیده این شهر رخ داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی یکی دو ساعت گذشته اتفاقات بسیار عجیبی در مشهد و تیم پدیده این شهر رخ داده است. ابتدا هادی برگی زر مدیرعامل باشگاه بدون هماهنگی با هیئت مدیره باشگاه رضا مهاجری را از هدایت تیم پدیده برکنار کرد و پرویز مظلومی را جانشین وی کرد. اما اعضای هیئت مدیره باشگاه که خیلی رابطه صمیمانه ای با مدیرعامل باشگاه ندارند از این اقدام برگی زر خوششان نیامد و وی را از سمت مدیرعاملی باشگاه پدیده اخراج کردند.


اتفاقات عجیب در مشهد/نه مظلومی سرمربی است نه برگی زر مدیرعامل+سند

با اتفاقات به وجود آمده جواد وطن خواه به عنوان سرپرست موقت باشگاه و جانشین برگی زر انتخاب شد و معرفی مظلومی به عنوان سرمربی از اعتبار ساقط شد و مهاجری کماکان سرمربی این تیم است.

گفته می شود جلسه هیئت مدیره پدیده مشهد 10 روز پیش تشکیل شده و هادی برگی‌زر از هیئت مدیره کنار گذاشته شده بود. همچنین حامد واعظ‌ زاده خراسانی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شده اما هنوز کارهای قانونی‌اش در اداره ثبت شرکت انجام نشده است.بنابراین برگی‌زر که می دانست روزهای پایانی اش را به عنوان مدیرعامل پدیده میگذراند و پیشتر نیز پیشنهاد مربیگری مظلومی را داده بود و با مخالفت هیئت مدیره باشگاه مواجه شده بود، در جواب اعضای هیئت مدیره این تصمیم را گرفت.

همه این اتفاقات درحالی افتاد که اعضای تیم پدیده و کادرفنی این تیم برای دیدار فردایشان با استقلال خوزستان در اهواز هستند.

پدیده با ۱۹ امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر در رتبه سیزدهم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار