ظرفیت ها و شرایط برای تحقق طرح نشست قرآنی خانگی مسجد محور برای همه مردم کشور وجود دارد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛رئیس کارگروه قرآن و عترت بنیاد خاتم الاوصیاء در آیین اعطای کارنامه تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره تربیت معلم آموزش عمومی قرآن کریم در گچساران با بیان اینکه برای برگزاری پنج هزار نشست خانگی مسجد محور در سالجاری برنامه ریزی شده است گفت: ظرفیت ها و شرایط برای تحقق طرح نشست قرآنی خانگی مسجد محور برای همه آحاد جامعه به ویژه  دانش آموختگان و حافظان قرآن در کشور وجود دارد.


محمد علی خواجه پیری با اشاره به اینکه بنیاد خاتم الاوصیاء 10 هزار مربی قرآن در سراسر کشور آموزش داده است افزود: امید است این بنیاد در مسیر تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، نقش بسزایی ایفا کند.


وی با بیان اینکه در افق 15 ساله 80 درصد از جمعیت کشور قرائت قرآن کریم را فرا خواهند گرفت گفت: هزار و800 قرآن آموز در سال جاری از سوی این بنیاد دوره های آموزش تربیت معلم قرآن کریم را فرا گرفتند.


خواجه پیری با تاکید بر اینکه قرائت قرآن باید از خانواده شروع شود افزود: تدوین اهداف عمومی آموزش قرآن کریم از سوی این موسسه در حال انجام است و به زودی شاهد تحول اساسی در نظام آموزش قرآنی کشور خواهیم بود.


در پایان این مراسم به هفت نفر از مربیان و قرآن آموزان این شهرستان کارنامه اعطا شد.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.