قم؛

برگزاری جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبری تصميم گيری برای مباحث اجلاسيه آينده و برگزاری انتخابات ميان دوره ای مجلس خبرگان رهبری را از اهداف تشکيل اين نشست برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛عضو هيات رييسه  مجلس خبرگان رهبری تصميم گيري براي مباحث اجلاسيه  آينده و برگزاری انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبری را از اهداف تشکيل اين نشست برشمرد و گفت : در اين جلسه مقرر شد دومين اجلاس عمومي مجلس خبرگان رهبري که در 17 و 18 اسفند برگزار می شود.

برگزاری جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

مسائل اقتصادي و معيشتي مردم و آسيب های ناشي از فضاي مجازی با حضور مسوولين مدعو بررسی مي شود . آيت الله خاتمي زمان برگزاري انتخابات دوره اي مجلس خبرگان رهبري و جايگزين مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني را از ديگر مصوبات اين جلسه عنوان کرد و افزود : انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات  مجلس شوراي اسلامي  آينده برگزار خواهد شد.

پيش از جلسه هيات رييسه جلسه کميسيون تحقيق نيز با حضور اعضا برگزار  و پيرامون شاخص هاي رهبري  مورد  بحث و بررسي  قرار گرفت.


رييس  مجلس خبرگان رهبري در اين نشست با تبريک  ايام دهه فجر  پيروزي انقلاب اسلامي را مرهون حرکت ملت ايران بر محور ولي فقيه ارزيابي کرد  و گفت : نهضت عظيم امام خميني    حمايت از مستضعفين و پابرهنگان بود که همه مسولان بايد اين سيره  امام راحل را سرلوحه  کار خود قرار دهند .

آيت الله جنتي با اشاره به ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني با تجليل از خدمات ايشان ابزار اميدواري کرد به زودي  فردي از سوي رهبر معظم انقلاب  اسلامي به عنوان رييس  جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام تعيين شود .

برگزاری جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

وی در ادامه آتش سوزي پلاسکو را از حوادث  تلخ و بي نظير اعلام کرد و افزود : گر چه اين حادثه  خسارت هاي  جاني و مالي زيادي به دنبال داشت اما همدلي  و وحدت مردم و مسولين را در مهار اين حادثه به نمايش گذاشت و مردم هم به شايستگي  از مجاهداني که در اين حادثه جانفشاني کردند قدرشناسي کردند.

انتهای پیام/ش
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.