مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یوشهر با اشاره به این که وحدت و همبستگی مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: مروز جامعه بیش از هرچیز دیگر به حرکت در مسیر شهدا نیاز دارد.

معنویت و خدامحوری را عامل پیروزی مردم در انقلاب بودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در مراسم عطر افشانی قبر مطهر شهید انقلاب سمنبر عالی پور در روستای سرمستان شهرستان دیر افزود:دشمن به شیوه مختلف درصدد است که بین مردم تفرقه ایجاد کند و به اهداف شوم خود برسد.

وی معنویت و خدامحوری را عامل پیروزی مردم در انقلاب دانست و گفت: ترویج بی دینی دربین جوانان یکی دیگر از اهداف دشمن است که نیاز است با سلاح معنویت این نقشه دشمن را نقش برآب شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یوشهراظهارداشت:معنویت و خدامحوری،رهبری مقتدر امام راحل و حضور مردم در صحنه از عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش و کارساز بود.

وی ادامه راه شهدا را مهم خواند و گفت: شهید سمنبر عالی پور با حفظ حجاب و عفت و پای بندی به ارزش های اسلامی و خدامحوری در مقابل رژیم طاغوت ایستاد و جان شیرین خود را در راه نظام اسلامی هدیه کرد.

حجت الاسلام سروستانی اضافه کرد: امروز جامعه بیش از هرچیز دیگر به حرکت در مسیر شهدا و خط ولایت و رهبری نیاز دارد تا بتوانیم با امنیت و آرامش بیشتر مسیر انقلاب را ادامه دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.