به مناسبت ایام دهه فجر باجه بانک توسعه تعاون درنقطه صفرمرزی سیستان وبلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،باجه بانک توسعه تعاون با حضور درویش نارویی فرماندار سراوان، ریگی مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان و شه بخش معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در شهر سیرکان سراوان افتتاح شد.
 اله نظر شه بخش معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در آیین افتتاح این باجه بانکی گفت: تأمین مالی، ارائه خدمات و تسهیلات سرمایه در گردش و تأمین سرمایه اولیه برای تعاونی‌های فعال، صدور ضمانت‌نامه، و ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک ، ازجمله خدمات قابل‌ارائه باجه بانک توسعه تعاون به شهروندان ساکن در سیرکان است.

وی پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی را از اهداف راه اندازی این بانک عنوان کرد و افزود: بر اساس اساسنامه بانک توسعه تعاون، 70 درصد تسهیلات صرفاً به تعاونی‌ها و 30 درصد به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت می‌شود.

شه بخش تاکید کرد: اولویت قرار دادن توسعه و گسترش این بانک در تمام نقاط استان برای تسهیل دسترسی مردم و تعاونگران به خدمات با رعایت ضوابط و مقررات از  اهداف مشخص و بسیار اثرگذار بانک توسعه تعاون در راستای حرکت به سمت رشد، توسعه و شکوفایی اقتصاد است.

شهر سیرکان مرکز بخش بم‌پُشت شهرستان سراوان است که از نظر جغرافیایی، شرقی‌ترین شهر ایران به شمار می رود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار