یک خبرنگار فرانسوی به دلیل طرح پرسشی سخت از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، مورد ضرب و شتم شدید محافظان وی قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رویترز، خبرنگار فرانسوی به دلیل پرسش سوال از «مارین لو پن»، نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، مورد ضرب و شتم محافظان وی قرار گرفت. 

بر اساس این گزارش، زمانی که «مارین لو پن» در حال مصاحبه با خبرنگاران فرانسوی بود، یکی از خبرنگاران در خصوص این که آیا رئیس محافظین وی پیش از این، دستیار پارلمانی وی بوده است یا خیر سئوال کرد که در همین لحظه، محافظان وی، خبرنگار را به خارج از محل مصاحبه انتقال داده و سپس وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 در تمام طول این درگیری، خبرنگار خواستار رها شدن و توقف ضربات بود که محافظان بی‌اعتنا به درخواست‌های او، وی را کشان کشان به بیرون از ساختمان کشیده و با لگد و مشت وی را مورد حمله قرار دادند.

تصاویر این درگیری در حالی منتشر می شود که «مارین لو پن» یکی از نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه می باشد. قرار است انتخابات روزهای بیست و سوم آوریل و هفتم ماه می سال 2017 میلادی (سوم و هفدهم اردیبهشت ماه سال 1396) برگزار شود.

«مارین لو پن» با نام کامل «ماریون آن پرین لوپن» یکی از سیاست‌مداران تاثیرگذار فرانسوی است که به نوشته مجله «تایم صد»، وی در سال 2011 به عنوان هفتاد و یکمین فرد تاثیر گذار جهان شناخته شده است.

 وی از شانزدهم ژانویه سال 2011 میلادی، رهبری جبهه ملی فرانسه را به عهده دارد. وی در انتخابات سال 2012 میلادی فرانسه، توانست بیش از 6 میلیون رای مردم این کشور را به خود اختصاص دهد و در رتبه سوم قرار گیرد.

 در ادامه این گزارش آمده است: در انتخابات آتی فرانسه، به مدد فضای مهاجرستیز حاکم بر اروپا و همچنین خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی، «مارین لو پن» شانس بیشتری برای این که رئیس جمهور بعدی این کشور بشود، دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار