شیراز؛

کمک به خودروهای گرفتار در برف در محورهای فارس

112 خودرو گرفتار در برف در محورهای استان فارس رهاسازی و ۲۸ مسافر اسکان موقت داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی مدرس‌زاده رحمان‌پور مدیر مرکز راه‌های استان فارس گفت: در 24 ساعت گذشته بیش از 117 راهدار با کمک 100 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین، 422  کیلومتر از محورهای استان را برف روبی و یخ‌زدایی کرده‌اند و با تلاش راهداری 28 مسافر نیز به طور موقت اسکان داده شده‌اند.

مدرس‌زاده خاطر نشان کرد: درحال حاضر در محورهای منتهی به شهرستان‌های فیروزآباد، استهبان، نی‌ریز، کوار، فراشبند، آباده، خرم‌بید، و جهرم به سمت لار، بوانات بارش برف گزارش شده که شدت بارش در گردنه‌های کولی‌کش و خسرو شیرین زیاد است.

مدرس‌زاده افزود: با توجه به برودت هوا و بارندگی در اکثر محورهای استان از روز گذشته، پدیده یخبندان و لغزندگی معابر در اکثر محورها به‌ویژه محورهای کمهر- یاسوج، سپیدان- شیراز، سپیدان- اقلید، سپیدان- یاسوج و دشت ارژن- کازرون به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: با آمادگی کامل گشت‌های راهداری و توزیع شن و نمک توسط ماشین‌آلات سنگین یخ‌زدا، در حال حاضر تمام محورهای اصلی استان باز و تردد در جریان است.

وی از شهروندان خواست قبل از آغاز سفر از وضعیت جوی مسیر اطلاعات کامل کسب کرده و به توصیه‌های پلیس راه و مرکز مدیریت راهها توجه کامل داشته باشند و بدون به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی کامل از انجام سفر خودداری کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار