رییس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به رشد 3 میلیاردی بودجه بخش سلامت از تصویب طرحی برای تقسیم منابع 9 بیست و هفتم بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیشنهاد اصلاح لایحه بودجه 95 توسط رئیس جمهور، بیان کرد: با موافقت کمیسیون بهداشت، تلفیق و سازمان برنامه و بودجه، این اعتبارات برای جبران کثری‌ها با شرط و شروطی خاص به 8 هزار میلیارد ارتقاء یافته و تصویب شد.
 
وی با تاکید به اینکه علاوه بر بودجه سازمان بیمه سلامت را نیز مشروط در اختیار وزارت بهداشت می گذاریم، افزود: با این شرایط از این پس بخش سلامت از کل منابع خود خبر دارد و دیگر برخی بهانه‌هایی که منجر به چالش کشیدن نظام سلامت و مملکت میشود را تحمل نمی‌کنیم .  
 
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس یاد آور شد: منابع 9 بیست و هفتم بیمه تامین اجتماعی که تاکنون خرج درمان کارگران آن میشده با تصویب مجلس به دو قسمت مختلف تقسم می‌شود که طبق آن، بخشی صرف واحدهای ملکی تامین اجتماعی و دیگری در بیمارستانها و دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت بهداشت کشور هزینه خواهد شد.  
 
نوبخت، اضهار داشت: مهمترین مشکلات ایجاد شده تاکنون در وزارت بهداشت مربوط به همان تقسمات بخش دوم منابع 9 بیست و هفتم تامین اجتماعی بود که رعایت نمی‌شد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
چرا تامین اجتماعی نه ماه مرخصی زایمان را قبول ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار