نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد 78 درصد آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ متعجب نشده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، نتایج نظرسنجی جدیدی سی ان ان/اُ آر سی نشان داد با وجود اینکه تنها دو هفته از ورود "دونالد ترامپ" به کاخ سفید گذشته است، 78 درصد آمریکایی ها اعلام کرده اند انتظار انجام این اقدامات را از جانب وی داشته اند و فقط 21 درصد آمریکایی ها اعلام کردند که از عملکرد ترامپ در روزهای نخست ریاست جمهوری متعجب شده اند.

این درحالیست که چنین درصد بالایی به هیچ وجه رضایت بخش نیست؛ زیرا فقط 42 درصد آمریکایی ها معتقدند که ترامپ در راستای انتظارات آنها گام برداشته است. 35 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند عملکرد وی ضعیف بوده است.

البته دیدگاه گروه ها و احزاب مختلف نسبت به ترامپ متفاوت است. دیدگاه جمهوری خواهان در کل نسبت به وی مثبت بود. 83 درصد آنها اعلام کردند وی به خوبی در راستای انتظارات آنها گام بر می دارد و  6 درصد آنها هم گفتند که وی آنها را به شکل مثبت متعجب کرده است.

این درحالیست که 55 درصد دموکراتها اعلام کردند انتظار این اقدامات را از جانب ترامپ داشتند و به هیچ وجه از این اقدامات رضایت ندارند. 30 درصد شرکت کنندگان دموکرات هم اعلام کردند که انتظار این عملکرد را از وی نداشتند و از اقدامات وی ناراضی هستند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد 53 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و فقط 44 درصد از عملکرد وی رضایت دارند. این پایین ترین سطح رضایت مردمی از یک رئیس جمهور جدید در تاریخ آمریکا محسوب می شود.

این نظرسنجی به صورت تلفنی از 31 ژانویه تا 2 فوریه برروی 1002 آمریکایی بالغ انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار