جمعیت هلال احمر مازندران از هرگونه همکاری و تعامل با جامعه پزشکان و فعالان حوزه سلامت استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در نشست هم اندیشی با جمعی از پزشکان و فعالان حوزه سلامت استان گفت: مازندران همیشه در مقولاتی مانند خدمات داوطلبانه و عام المنفعه پیشتاز بوده است و خوشبختانه این انگیزه و تعامل در فعالان حوزه سلامت بسیار چشمگیرتر است.

وی با تبیین جایگاه سازمانی و خدمات جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر یک سازمان غیردولتی و غیرحاکمیتی است که خدمات موردنیاز جامعه را در 3 قالب متولی گری، مشارکتی و مدافعه گری ارائه می دهد.

اکبری افزود: فرآیند انتصابات و تصمیمات مدیریتی در جمعیت هلال احمر کاملا منوط به نظام انتخاباتی است که داوطلبان محور اصلی در این روند محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر است گفت: توسعه این سرمایه اجتماعی در دستورکار جمعیت هلال احمر مازندران قراردارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ارزشهای سازمانی جمعیت هلال احمر گفت: صیانت از کرامت سازمانی،کاهش آلام بشری و ترویج صلح و نوع دوستی از مهمترین ارزشهای سازمانی این جمعیت است و در راه تحقق این ارزشها از هرگونه تعامل و هم افزایی با اقشار مختلف استقبال می شود.

اکبری با اشاره به ضرورت شبکه سازی در فعالیتهای داوطلبانه ، راهبرد و اولویت جمعیت هلال احمر را کمک به تامین زندگی سالم و ایمن و حفظ محیط زیست برشمرد و افزود: راه اندازی گروه تخصصی داوطلبانه در دستور کار است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.