وینسنت ویولا، میلیاردر آمریکایی دولت دونالد ترامپ از پذیرش سمت خود به عنوان وزیر ارتش کناره گیری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، "وینسنت ویولا" گزینه "دونالد ترامپ" برای سمت وزیر ارتش این کشور از پذیرش سمت خود کناره گیری کرد. تیم ویولا روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: "آقای ویولا به دونالد ترامپ اطلاع داده است که نمی تواند به عنوان وزیر ارتش به آمریکا خدمت کند؛ زیرا جدایی وی از حوزه کسب و کارش که در 35 سال گذشته وقت خود را صرف آن کرده، غیرممکن است."

ویولا در این خصوص گفت: "من افتخار می کنم که برای این سمت انتخاب شدم و از دونالد ترامپ بخاطر آن تشکر می کنم. من همچنان به حمایت خود از دونالد ترامپ و دولت وی ادامه خواهم داد و حتی می خواهم به عنوان یک شهروند عادی تلاش خود را برای حمایت از ارتش و سربازان آن بیشتر کنم."

وزیر ارتش در آمریکا زیر نظر وزیر دفاع به فعالیت می‌پردازد و دارای یک منصب جداگانه در داخل کابینه نیست. وظیفه او مطرح کردن برنامه‌های ارتش، قابلیت‌ها و بودجه آن برای وزیر دفاع و یک کمیته در کنگره آمریکا است.

وینسنت ویولا یک میلیاردر اهل نیویورک است. وی بنیان گذار شرکت "ویرچیو فایننشال" و صاحب تیم هاکی "فلوریدا پنترز" است. وی در بروکلین و در یک خانواده مهاجر ایتالیایی متولد شد. ویولا در فهرست ثروتمندان فوربز رتبه 374 را دارد.

دونالد ترامپ حدود دو ماه پیش وینسنت ویولا را به عنوان وزیر ارتش آمریکا انتخاب کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
حتما بخاطر مهاجر بودن ترامپ از امریکا انداختتش بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
وزیر ارتش؟جدیده؟من نشنیده بودم
آخرین اخبار