حاکمیت برف و سرما در خلخال دمای هوای این شهر را تا 23 درجه سانتیگراد زیر صفر پایین کشیده و موجب مختل شدن زندگی عادی مردم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛فرامرز فرض الله پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال گفت: در حالی که دمای هوای شهر خلخال صبح امروز به 23 درجه زیر صفر رسید سردی هوای مناطق کوهستانی و مرتفع این شهرستان بیش از این میزان گزارش شده است.

در عین حال به علت سرمای هوا آموزش و پرورش خلخال مدارس پیش دبستانی و ابتدایی را امروز تعطیل اعلام کرد و با این حساب دانش آموزان این مقطع تحصیلی تنها یک روز از هفته گذشته را موفق به حضور در سر کلاس های درس شدند.

در حالی که راه ارتباطی 31 روستای خلخال همچنان مسدود اعلام می شود با گذشت 2 روز از آخرین بارش برف در خلخال راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال برای بازگشایی باقیمانده مسیرهای مسدود شده از برف روستایی این شهرستان همچنان تلاش می کنند.

هم اکنون ارتفاع برف در برخی از راههای ارتباطی روستایی خلخال همچون مسیر اندبیل به آق بلاغ کرد در بخش مرکزی این شهرستان به بیش از دو متر رسیده و برف سنگین بازگشایی راههای ارتباطی مسدود شده از برف روستایی خلخال را مشکل کرده است.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.