فرماندار تهران گفت: حادثه پلاسکو با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و ورود دولت به خوبی مدیریت شده است.

حادثه پلاسکو با ورود دولت به بهترین شکل مدیریت شد/ به کارگیری بیش از 81 هزار نفر در انتخابات آتیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست خبری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با ورود مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری، فرمانداری، ستاد مدیریت بحران و ورود دولت، حادثه پلاسکو به خوبی مدیریت شده است.

وی تصریح کرد: در بحث سرشماری نفوس و مسکن یک همایش ملی انجام شد، به گونه‌ای که با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه استان، توانستیم نمره عالی را در این بخش دریافت کنیم.

فرهادی ادامه داد: اجرای موفقیت‌آمیز سرشماری نفوس و مسکن در نوع خود نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به ایام دهه فجر، افزود: انقلاب اسلامی در بخش‌های رفاهی اقدامات بسیاری انجام داد که از جمله آن‌ها ایجاد اشتغال، گسترش زیرساخت‌ها، توسعه دانشگاه‌ها و تولیدات داخلی بوده است.

فرهادی بیان کرد: عمده‌ترین نقش این انقلاب، مردم سالاری است که بحث انتخابات و حق رأی واجدان شرایط نمونه بارز این امر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بحث انتخابات نیز یک همایش ملی است، عنوان کرد: بیش از 81 هزار نفر فقط در تهران با پشتیبانی فرمانداری و شهرداری تهران برای اجرای این بخش به کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار