در پی انتشار مطلبی درشبکه های اجتماعی با عنوان" فوت دختر نوجوان اهل شهداد در جاده" دانشگاه علوم پزشکی کرمان پاسخی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این جوابیه آمده است :خانم"س.ک" از اهالی اندوهجرد در 14 بهمن ماه با علائم تهوع و استفراغ به درمانگاه شهداد مراجعه و در آنجا شرح حال خود را مصرف کاکائو اعلام می کند.

بعد از انجام معاینات پزشکی و درمان های لازم علائم فرد مذکور بهبود پیدا نکرد و در نتیجه ساعت 21:45 دقیقه به بیمارستان افضلی پور اعزام می شود که آمبولانس توقف 10 دقیقه ای را به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مسیر شهداد کرمان در طول مسیر داشته است.

در بیمارستان افضلی پور بیمار به مدت هفت ساعت تحت درمان های لازم با حضور متخصص طب اورژانس قرار می گیرد اما در ساعت 7 صبح روز جمعه وی به دلیل ایست قلبی فوت می کند.

آنچه گفته شده این دختر نوجوان 14 ساله به دلیل آپاندیست به کرمان اعزام شده ،کذب است دلیل اعزام وی مسمومیت بوده که علت این مسمومیت نیز به احتمال زیاد مصرف قرص برنج بوده است، همچنین به منظور رد سایر علل مسمومیت، بررسی بیشتر توسط پزشکی قانونی در حال انجام است.

بدون شک انتشار چنین اخبار کذبی در فضای رسانه ای جز تشویش افکار عمومی و خدشه وارد کردن به خدمات نظام سلامت حاصلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار