اردبیل؛

افتتاح اولین رصدخانه در دانشگاه پیام نور اردبیل

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل گفت: در ایام دهه فجر اولین رصدخانه استان در دانشگاه پیام‌نور مرکز اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛افسر روحی افزود: اولین رصدخانه استان در دانشگاه پیام‌نور مرکز اردبیل با یک دوربین بسیار پیشرفته و اتاقکی که قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد برای افزایش ظرفیت علمی و برطرف کردن نیازهای موجود در علم نجوم و ستاره‌شناسی در 21 بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

وی گفت: استفاده از رصدخانه تنها مختص به دانشجویان مرکز نخواهد بود و عموم مردم به ویژه افرادی که علاقه‌مند به استفاده از این رصدخانه هستند در ساعات مشخص ‌می‌توانند از این مکان استفاده نمایند و دانشگاه پیام‌نور شهرستان اردبیل آماده دراختیار قراردادن این مکان برای استفاده عموم مردم از این رصدخانه خواهد بود.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل تصریح کرد: سیستم آموزشی که در دانشگاه پیام‌نور مورد استفاده قرار می‌گیرد سیستمی با محوریت ارزشیابی تستی و جدی خواندن منابع درسی است و به دلیل وجود این روش آموزشی آمار قبولی دانشجویان پیام‌نور در مشاغلی که از طریق برگزاری امتحانات جذب نیرو می‌کند بسیار درخشان و قابل قبول است.

روحی عنوان کرد: منابع و سرفصل‌های دروس دانشگاه پیام‌نور به صورت کشوری اعلام می‌شود و به‌ شکلی نیست که اساتید هر واحد بستگی به شرایط دانشجویان و کلاس درسی، منابع مطالعه و امتحانی را به دانشجویان معرفی نمایند و از طریق منابع و کتب‌های مشخص شده، ارزشیابی و امتحانات دانشگاه پیام‌نور به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه مجتمع فرهنگی 404 متری دانشگاه پیام‌نور در شهرستان‌های مشگین‌شهر و خلخال به پایان رسیده است و در روزهای آینده در ایام دهه فجر مورد افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به افتتاح اولین رصدخانه استان در دانشگاه پیام‌نور در کنار بزرگ‌ترین سالن ورزشی دانشگاه پیام نور در شهرستان اردبیل طرح‌های اجرایی مناسبی در شهرستان‌های مختلف استان در مراکز دانشگاه پیام‌نور در طول چند روز آینده مورد افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.