نیروی انتظامی در همایشی از 70 فعال و رابط سازمان ها و ادارت دولتی در زمینه امنیت تجلیل کرد.

تجلیل از 70 نفر از فعالان و سازمان های دولتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سردار عزیز الله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان درهمایش تجلیل از فعالان و رابطان سازمان ها و ادارت دولتی  گفت : استان هرمزگان جزو 5 استان برتر در زمینه امنیت در کشور است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود : پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت نیست و برای برقراری یک امنیت مطلوب نیاز به ایجاد یک پل مشارکتی و همکاری اقشار مختلف جامعه ، ادارات ، سازمان ها و نهادهای دولتی هستیم.

وی گفت : با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت های انجام شده از ابتدای سال تاکنون وقوع جرائم در استان 5 درصد کاهش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم در این همایش گفت : امروزه رویکرد پلیس رویکردی هوشمندانه و نرم افزاری بوده و برخورد خشن با عوامل ضایع کننده امنیت در آخرین مرحله صورت می گیرد.

بهروز اکرمی افزود : پلیس بر این باور است که مردم و شهروندان همه قانون پذیر هستند مگر آنکه در دادگاهی صالح رفتار جرم پذیر برای آن ها ثابت شود.

وی نقش نهادها و سازمان های دولتی را در ایجاد امنیت حائز اهمیت برشمرد و گفت : رویکرد اجتماعی پلیس موجب کاهش جرائم می شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی هم گفت : تولید و ایجاد امنیت جمعی بوده و نیاز به همکاری و مشارکت نهادها و سازمان ها دارد.

سرهنگ شریفی افزود : معاونت اجتماعی نیروی انتظامی متولی ایجاد ارتباط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نهادها و سازمان ها است.

در پایان این همایش از صداو سیما، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، مجتمع پتروصنعت گامرون، پالایش نفت بندرعباس، پالایش گاز سرخون و قشم، سپاه امام سجاد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاونت فرهنگی ورزش و جوانان، بانک قوامین، دادگستری، روابط عمومی استانداری، حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، میراث فرهنگی و روابط عمومی انتقال خون تجلیل شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.