سرمربی تیم هندبال هپکو اراک گفت:مشکلات مالی زیادی داریم و اگر این مشکلات بر طرف نشود مجبوریم که از لیگ کنار بکشیم.

رضایی: اگر مشکلات مالی بر طرف نشود از لیگ کنار می کشیمایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه داد.

وی ابتدا در خصوص وضعیت این تیم گفت : تیم هندبال هپکو این روز ها با مشکلات مالی رو به روست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تااز مسابقات لیگ کنار بکشیم. 

رضایی افزود: کارخانه هپکو مشکل مالی دارد و نزدیک 7 - 8 ماه است حقوق کارگرانش را پرداخت نکرده است و همین مشکلات به تیم هم رسیده است . این مشکلات به گونه ای است که حتی تیم ما برای هزینه سفر به شهر های مختلف با مشکل بودجه رو به رست. 

سرمربی هپکو در خصوص صحبت مسئولان این تیم با مدیران و مسئولان شهر اراک هم عنوان کرد: جلسهای داشتیم و  تمام مشکلات خود را ارائه دادیم حالا باید ببینیم تکلیف چه می شود و آیا مشکلات مالی ما بر طرف می شود یا خیر ؟ مشکل ما این روز ها تنها مشکل مالی است و از جهت امکانات مشکلی نداریم . اگر شرایط مهیا شود قطعا در ادامه مسابقات حاضر می شویم در غیر این صورت از لیگ کنار می کشیم . 

رضایی در پایان و در مورد کمک های فدراسیون برای باقی ماند این تیم گفت : یک بار از طرف فدراسیون با من تماس گرفتند که بنده در دسترس نبودم .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار