برگزاری مراسم تجلیل از اولین شهید مدافع حرم استان در شبانکاره

همایش تجلیل از شهیدان مدافع حرم باحضور خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر در دانشگاه پیام نور شبانکاره برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از اولین شهید مدافع حرم استان در شبانکارهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه شبانکاره در این همایش با بیان این که امام خمینی(ره) در قیام بر ضد طاغوت زمان پیشگام بود اضافه کرد: حضرت امام راحل در مکتب اهل بیت سیر کرده بود وآنهایی که در پشت سر امام ایستادند و در این راه قد علم کردند، کسانی هستند که همراه با انقلاب به تکلیف خود که عمل کردند.

حمادی با تاکید براین نکته که کسانی که جان خود را به خطر انداختند خودشان سرمایه بودند تا دیگر سرمایه‌های کشور را حفظ کنند،افزود: این جلسات حداقل تقدیری است که برای  شهدای حرم انجام می‌شود.

حمادی بیان کرد: بسیاری از مردم در آن دوران در فقر به سر می‌بردند و برای کار و درآمد مجبور به مهاجرت به کشورهای حوزه خلیج فارس بودند.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: در کشور ما ذخایر و ثروت‌های فراوانی وجود دارد اما مهمترین ذخیره کشور ما ذخایر انسانی است و اگر این استقامت‌ها و رشادت‌ها نبود ما امروز نمی‌توانستیم جایگاه امروز را داشته باشیم که باید قدردان زحمات آنها باشیم.

حمادی گفت:امروز باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستیم و صبر و شهات را از شهدا و ایثارگران بیاموزیم تا استکبار که با جنگ نرم درصدد منحرف کردن جوانان است، ناکام شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.