با توجه به محرومیت باشگاه استقلال از نقل و انتقالات باید منتظر ورود وزیر ورزش و جوانان به این پرونده نیز باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به محرومیت باشگاه استقلال از سوی فیفا که باعث شد این تیم تا نقل و انتقالات بعدی محروم و از جذب بازیکنان جدید باز بماند و حتی آنها را به صورت قرضی در اختیار دیگر تیم ها قرار دهند حالا نوبت به حساب رسی و تعیین مقصر رسیده است.

موضوع محرومیتی که در جلسات هیئت مدیره که هر دو هفته یک بار برگزار می شد مطرح نگردید و هر بار با پیگیری های هیئت مدیره به یک جمله ختم می شد .(همه چیز انجام شده و مشکلی وجود ندارد)

اعضای هیئت مدیره که در جریان این محرومیت سنگین نبودند حال به صدا در آمدند و در صدد هستند تا با برگزاری نشت هیئت مدیره این مساله را بررسی و با مقصران برخورد کنند .

بدون شک در این مساله افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال باید پاسخگو باشد و اصلا بهتر خواهد بود تا وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع در این مساله ورود کند و نظارت بیشتری بر عملکرد استقلال داشته باشد چرا که این باشگاه به دلیل تغییرات مداوم مدیریتی دچار مشکلات عدیده ای شده است. البته وزیر ورزش و جوانان طی صحبت هایی اعلام کرده که پیگیر موضوع محرومیت استقلال خواهد بود و اولین ماموریتی که به داورزنی داده بررسی محرومیت آن هم به صورت ویژه است و از وی درخواست کرده تا ببینند چه اتفاقی افتاده و چه کسانی کوتاهی کرده‌اند.

طبق گفته برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال مساله محرومیت برای آنها قابل قبول نیست و آنها از فدراسیون می خواهند که اعضا نیز در جریان نامه های فیفا قرار گیرند و تنها نامه ها به باشگاه ها ارسال نشود .زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در گفتگو با ما اعلام کرد که بهتر است فدراسیون در رابطه با نامه های ارسالی از فیفا اطلاع رسانی کند و این اطلاع رسانی به نحوی باشد که تمامی اعضای هیئت مدیره در جریان قرار گیرد.

در هر صورت مساله محرومیت برای اولین بار رخ داده که این مساله مربوط به مدیریت افتخاری است و این مدیر باید پاسخگوی محرومیت چند ماهه استقلال و البته بازیکنانی که از دست داده و از همه مهم تر پاسخگوی میلیون ها هوادار باشد چرا که به نوعی افتخاری با سرنوشت یک تیم لیگ برتری آن هم استقلال با قدمت 71 سال بازی کرده است.

با این تفاسیر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست هفته جاری در نظر دارند با افراد مقصر برخود کنند و در جریان تمامی پرونده های دیگر بازیکنان خارجی نیز قرار بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار