معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خانه جوان و سمن سرای استان اصفهان تا پایان امسال راه اندازی می شود و در اختیار سازمان های مردم نهاد جوان قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی ابراهیمی در نشست مجمع جوانان استان اصفهان افزود: خانه جوان و یا سمن سرا یکی از مطالبات اصلی جوانان و سازمان های مردم نهاد جوان است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده مکانی برای تاسیس این خانه در نظر گرفته شده است که اسفند امسال افتتاح و مورد بهره برداری سمن ها ( سازمان های مردم نهاد ) قرار می گیرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: خانه جوان بستر و مکان مناسبی برای هم افزایی بین اعضای سازمان های مردم نهاد و جوانان استان اصفهان برای انجام فعالیت های عام المنفعه است و در این مکان فضاهای فرهنگی همانند کتابخانه، دفتر مشاوره، اتاق فکر، دفتر مجمع جوانان استان، اتاق کارآفرینی، فضای تفریحی و مواردی از این قبیل ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه با طی مراحل قانونی ثبت سمن ها تعداد سمن های جوانان استان اصفهان به بیش از یکصد سمن می رسد، اظهارکرد: تعداد سمن های این استان تا نیمه سال آینده با شارکت جوانان به بیش از 300 سمن می رسد.

وی با اشاره به تشکیل مجمع جوانان استان اصفهان گفت: این مجمع فرصت خوبی برای هم افزایی و مشارکت تشکل های مردم نهاد و رشد فعالیت های سازمان های مردم نهاد است.

ابراهیمی افزود: مشارکت این مجمع با مسئولان ستادها و کمسیون های مرتبط با امور جوانان به خدمت رسانی به سازمان های مردم نهاد و جوانان کمک می کند.
در این نشست انتخابات هیات رئیسه مجمع جوانان استان اصفهان برگزار و علی تقیان به عنوان رئیس، مریم بابادی به عنوان نائب رئیس و اکبر مهدی زاده به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

اولین مجمع انتخابات جوانان استان اصفهان هفته گذشته برگزار شد که هدف از برگزاری این برنامه شناسایی استعداد، افکار و اندیشه ‌های جوانان و فعالیت هرچه بهتر سمن ‌ها است تا در نهایت با رای ‌گیری بین اعضای سازمان‌های مردم نهاد، افراد منتخب شناسایی و جهت حضور در مجمع انتخاباتی کشور به عنوان نمایندگان استان معرفی شوند.

مجامع جوانان استان های کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان بمنظور هم افزیی بی سازمان های مردم نهاد و خدمت در حوزه جوانان کشور تشکیل می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار