کرمانشاه؛

کارهای ترامپ شأنیت یک رئیس‌جمهور را ندارد

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کارهای ترامپ شأنیت یک رئیس‌جمهور را ندارد گفت: دستورات این آدم نورسیده که به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده تمام دنیا را متحیر کرده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا به نصیحت دنیا گوش کند زیرا امروز از تمام غرب و بسیاری از ملتها از جمله خود مردم آمریکا علیه وی تظاهرات می‌کنند و با دستورات خام وی به مخالفت بر می‌خیزند.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کارهای ترامپ شأنیت یک رئیس‌جمهور را ندارد بیان کرد: دستورات این آدم نورسیده که به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده تمام دنیا را متحیر کرده است و با دستور اخیر وی مبنی بر عدم ورود افرادی از هفت کشور به آمریکا مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد شد.

علما مبارزه و ایستادگی در برابر رئیس‌جمهور آمریکا را تنها راه مقابله با شر وی دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای دفاع از خود موشک می‌سازد و در این رابطه توجهی به حرفهای رئیس‌جمهور آمریکا و برخی غربی‌ها ندارد زیرا توان دفاعی کشور هیچ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمادگی دفاعی و رزمی ایران اسلامی براساس ظرفیت داخلی و به‌دست جوانها ایجاد شده است تصریح کرد: سایر کشورها در روزهای نخست جنگ تحمیلی حتی از فروش سیم خاردار نیز به ایران سر باز می‌زدند ولی امروز قدرت موشکی و دفاعی ما زبانزد شده است.

علما حضور چشمگیر در راهپیمایی 22بهمن را جوابی به گستاخی بیگانگان دانست و بیان کرد: امام راحل(ره) معیارهای انقلاب اسلامی را عدالت بین‌المللی و اجتماعی، معنویت و کرامت انسانی، گرایش به دین، تن ندادن به قدرتهای استکباری بیان کرده‌اند و این انقلاب بر این پایه‌ها استوار است.

علما به مناسبتهای 19 بهمن و اعلام همبستگی همافران ارتش که با از خودگذشتگی این افراد در بیعت با انقلاب و اسلامی انجام شد و 21 بهمن و شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: تمام تشکیلات شاه به حکومت نظامی دل بسته بودند ولی امام دستور داد همه به خیابانها بریزند و این فرمان سبب پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه کرمانشاه به پیامهای مقام معظم رهبری در مورد شهادت آتش‌نشانها و رحلت آیت‌الله خسروشاهی روحانی کرمانشاهی اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.