وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: اگر به دنبال رشد و توسعه کشور هستیم باید سرمایه‌گذاری در مدرسه را به صورت جدی پیگیری کنیم

ضرورت سرمایه‌گذاری در مدرسهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی امروز در مراسم افتتاح 25 مدرسه خیر ساز وکیلی با بیان اینکه امام حرکت خود را در انقلاب اسلامی با اهداف فرهنگی آغاز کرد افزود : این مسئله نشان از بینش حضرت امام بر مبانی فرهنگی است.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.

خاطرنشان کرد:  مسئله استقلال به این معناست که کشوری بسازیم مستقل، البته نه به معنای ارتباط نداشتن با دیگران، بلکه معنایش ایستادن بر روی پای خود است.

او افزود: وظیفه آموزش‌وپرورش این است که از معلمین برای بهبود نظام استفاده کنیم.

عبدالرضا وکیلی نیز در ادامه این مراسم گفت : از مسؤولان تقاضای کمک دارم، قول داده‌ام و عمر باقی‌مانده را نیز کنار نخواهم نشست.

او تصریح کرد: دیدگاه من این نیست که فقط مدرسه بسازم و تحویل آموزش‌وپرورش دهم، سالن ورزشی برای مدارس وکیلی نیز خواهم ساخت.

این خیر نیک‌اندیش اظهار داشت: این کارها برای من نیست چون اعتقاد دارم که اگر این‌ها متوقف شود خسارت به شهرم وارد می‌شود.

وکیلی با انتقاد از برخی قوانین گفت: اگر در مجلس چنین قوانینی نیست باید تصویب شود، پروانه رایگان و با سرعت باید در اختیار خیّر قرار گیرد، بنده خالصانه به میدان آمده‌ام پس شما هم یاری‌ام کنید.

او ادامه داد: تنها آرزوی من این است که در شهرم، نیشابور دیگر مدرسه‌ای فرسوده نباشد.

این خیر مدرسه‌ساز خاطر نشان کرد: در دولت اسبق برای ساخت مدارس از من کمک خواستند ولی در دولت سابق کسی نیامد و به زحمات بی‌توجهی شد، اگر مقامات به زحمات بی‌توجه باشند ما هم دلگیر می‌شویم.

وکیلی بیان داشت: در زمان افتتاح مدرسه وکیلی هشت به وزیر وقت گفتم که خدمت برای مردم نیشابور برای من افتخار است و باز هم تأکید می‌کنم که امیدوارم بتوانم دینی که بر گردنم هست را به مردم نیشابور ادا کنم.
در این مراسم همچنین کلنگ ساخت 25 مدرسه دیگر توسط این خیر نیک‌اندیش نیز به زمین زده شد.
انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار