شهردار یاسوج گفت: شهردار یاسوج از اجرای بیش از صد طرح عمرانی و فرهنگی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ شهردار یاسوج، ساخت بازارچه صنایع دستی بلوار ساحلی بشار، توسعه پارکها، شهرک گردشگری، مجتمع تجاری و تفریحی، پل چهارم رود بشار، ساماندهی و بهسازی  پارک آبشار را از جمله این طرح ها اعلام کرد.

جاوید از اجرای طرح برون سپاری خدمات شهرداری در آینده نزدیک خبرداد و افزود: به منظور تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان با هزینه بیش از 20 میلیارد ریال بسیاری از خدمات شهرداری از جمله صدور پروانه و پرداخت عوارض از طریق دفاتر خدماتی پیشخوان دولت انجام می شود . 

محمد علی جاوید افزود: با ساخت جاده دو بانده ساحلی که به طول 7 کیلومتر در حدفاصل پل اول تا پل مختار احداث میشود 70هکتار از ارضی اطراف رودخانه ساماندهی و برای تبدیل به پارک به شهرداری واگذار میشود . 

وی ساماندهی بازارچه "جمعه بازار" را یکی از طرح های الویت دار شهرداری اعلام کرد و گفت: این طرح با احداث بازارچه بزرگ صنایع دستی که کلنگ احداث آن به زودی به زمبن زده میشود رفع خواهد شد . 

شهردار یاسوج، نبود طرح تفصیلی جدید را یکی از مشکلات فراروی شهر و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت 10 :سال از قدمت این طرح گذشته با توجه به گستردگی شهر و بزرگ شدن و پیوستن روستاهای حاشیه به شهر هنوز برنامه ها و مدیریت ها براساس طرح و نقشه های ده سال پیش اجرا میشوند که این خود منجر به بروز اشتباه و تخلف میشود . 

وی با اشاره به اینکه براساس قانون، راه و شهرسازی مسئول اجرای طرح تفصیلی جدید است افزود: براساس ارزیابی کارشناسان شهرداری، 600 واحد مسکونی در شهر یاسوج ایمنی لازم را ندارند که پرونده آنها به کمیسیون ماده 100  تخلفات شهری ارجاع شده است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.