نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی با وجود همه تهدیدها، حرف برای گفتن دارد و ما باید با همدیگر مشارکت داشته باشیم تا مشکلات را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که سرشار از روزهای خوب و افتخارآمیزی است که در برگ زرین تاریخ این کشور ثبت‌شده و به داشته‌هایمان افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه نمایندگان خوزستان به‌طور ویژه پیگیر مشکلات استان هستند و برای بخش کشاورزی نیز حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

وی افزود: از 500 هزار هکتار طرح مقام معظم رهبری 27 هزار هکتار در رامهرمز در حال اجرا است.

محمدیان ابراز داشت: وزرا موظفند برای تسریع در تسطیح اراضی وقت بگذارند زیرا که بخش کشاورزی سرمایه ملی استان است.

وی اضافه کرد: مشکلات کشاورزان را ما از دولت پرسش‌گر هستیم و به دنبال این هستیم که هر چه زودتر کانال‌های کشاورزی توسط جهاد و وزارت نیرو احداث شوند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تأکید داشت: ضمن رعایت و توجه به میراث فرهنگی نمی‌توانیم از حق روستائیان بگذریم و امیدواریم مشکلات گازرسانی 4 روستا که میراثی هستند نیز حل شود.

وی با اشاره به گنجینه جوبجی رامهرمز که به تهران برده شد گفت: برای بازگرداندن این گنجینه به رامهرمز اقداماتی شده است و امیدواریم با تجهیز موزه و حفاظت و ایمنی آن گنجینه جوبجی را به شهر برگردانیم.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: به دنبال تأمین خسارت سیل سال گذشته به کشاورزان رامهرمز و رامشیر هستیم تا توسط دولت پرداخت شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار